Toshiba e-Bridge Cloud Connect ile proaktif servis

  • e-BRIDGE CloudConnect (ECC), cihazdan buluta dayalı bir sistemdir.
  • İş süreçleri ile sahadaki makineler arasındaki boşluğu doldurur.
  • Servis operasyonlarının verimliliğini arttırır.
  • Toshiba MFP’ye özel web tabanlı bir cihaz yönetim sistemidir.
  • Öncelikle bir servis aracıdır, ancak satışları artırmak için kullanılabilecek bir rekabet avantajı sağlar. 

Servis Çalışma Süresini İyileştirir

Gerçek zamanlı teknik uyarılar ve uyarılar alın Cihaz ayarlarını ve yazılım güncellemesini uzaktan yapılandırma Sorun teşhisi ve daha hızlı sorun çözümü için servis verilerini kullanın Teknisyenler gelmeden önce hangi parçaların gerekli olduğunu bilir

İş Yükünü Azaltır

Müşteri yardım masası yükünü azaltın Sayaç okumaları belirlenen aralıklarla otomatik olarak alınır Otomatik sarf malzemeleri dağıtımını tetikleyen toner uyarıları iletilir Sunucu bakımı yok, verilerin manuel olarak yedeklenmesine gerek yok

Cihazları Güncel Tutar

Ürün yazılımı yoğun olmayan dönemlerde bulut aracılığıyla güncellenebilir Veri kaybını önlemek için uzaktan veri yedekleme ve geri yükleme Cihaz yapılandırmalarını şirket veya düzenleyici standartlara uyacak şekilde tutarlı bir şekilde yönetir 

Bir sonraki adım için hazır mısınız? Hemen İletişime geçin

Toshiba İş Çözümü uzmanımızla iletişime geçin ve Toshiba ile dijital dönüşüm yolculuğunuza bugün başlayın.